Page 8 - Media Expres nr.3 (289) / MARTIE 2024
P. 8

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE




                                 „Câştigă România”, un nou

                                 sezon la TVR 1




                                  „Câştigă  România”  –  singurul  quiz­show  de  cultură  generală  cu  tematică
                                  românească – revine la TVR cu patru ediţii pe săptămână, după ce Consiliul
                                  de  Administraţie  al  Televiziunii  Publice  a  aprobat  la  29  februarie  2024,
                                  realizarea unui nou sezon al emisiunii.


                                       Concursul  este  prezentat  de   De­a lungul celor 13 sezoane   absolută  în  istoria  TVR,  dar  şi  în
                                  Virgil Ianţu şi realizat în parteneriat   difuzate  până  în  prezent,  s­au   finala „International Format Awards
                                  cu  Zucchero  Media,  provocând   realizat 40 de castinguri, peste 600   2018”,  la  secţiunea  „Cel  mai  bun
                                  telespectatorii  să  îşi  testeze  cu ­  de  ediţii  şi  au  fost  folosite   format de game show de studio”, o
                                  noştinţele  despre  România  şi  să­şi   aproximativ  34.000  de  întrebări.  În   competiţie  internaţională  care  pre ­
                                  consolideze  cultura  generală.  În   emisiune  au  participat  peste  1.000   miază  cele  mai  valoroase  for mate
                                  acelaşi timp, emisiunea este parte a   de  concurenţi,  şase  au  fost   de televiziune.
                                  misiunii  publice  a  Televiziunii   câştigători  ai  marelui  premiu,  iar











































         Virgil Ianțu © TVR




                                  Române de promovare a educaţiei,   cinci dintre ei au primit câte un au­  Emisiunea  „Câştigă  Ro mâ ­
                                  culturii şi valorilor româneşti.  toturism.          nia”,  devenită  brand  al  Televiziunii
                                       În fiecare ediţie, în platoul de                Române,  va  fi  difuzată  şi  pe  TVR
                                  filmare  se  află  trei  concurenţi  care   „Câştigă  România!”  a  fost   INTERNAŢIONAL, TVR  MOLDOVA
                                  trebuie  să  răspundă  corect  la  cât   selecţionată la cea de­a 12­a ediţie   şi  pe  platforma  TVR+,  asigurând
                                  mai  multe  întrebări  de  cultură   a  Eurovision  Creative  Forum,   promovarea,  la  nivel  internaţional,
                                  generală şi să străbată, virtual, mai   organizat  de  EBU  (European   nu doar a televiziunii publice, ci şi a
                                  multe judeţe de pe harta României.  Broadcasting  Union),  o  premieră   României.




           8                                                                                  MARTIE 2024
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13